Sábado 20 de Outubro de 2018

O proxecto Geoatlantic foi elixido finalista dos EnerTIC Awards 2018, Premios á Innovación e Tecnoloxía para a eficiencia enerxética na era dixital

Desde o ano 2013, os EnerTIC Awards premian os proxectos tecnolóxicos innovadores realizados por empresas e organizacións comprometidas coa eficiencia enerxética e a sustentabilidade

O proxecto Geoatlantic, proxecto liderado desde o Concello de Ourense foi elixido finalista dos premios EnerTIC Awards 2018, premios promovidos desde a Plataforma EnerTIC dedicada á promoción da Tecnoloxía e Innovación para a mellora da Eficiencia Enerxética e a Sustentabilidade no ámbito da eficiencia enerxética en España co apoio das Empresas Asociadas e institucións públicas, en favor dunha economía máis competitiva e sustentable.
Este ano, o Comité Técnico dos premios avaliou 116 proxectos e elixiu a Ourense como un dos finalistas na modalidade SMART eGovernment. Nesta modalidade, Ourense competirá co proxecto “Badaxoz É Máis- Smart Provincia”, e co proxecto “Territorio Rural Intelixente de Castela e León”. O proceso de selección atendeu aos criterios de avaliación: segundo o grao de innovación aplicada, o uso de Tecnoloxías da Información e Comunicacións, o impacto na redución de consumo enerxético e emisións CO2, a ejemplaridad ou aplicabilidade noutras organizacións/contornas, e o uso de métricas e indicadores de mellora.
Neste sentido, o proxecto ourensán busca, con carácter xeral, promover o uso da enerxía xeotérmica nas comunidades europeas, en especial Ourense, por medio do desenvolvemento conxunto de ferramentas e metodoloxías que permitan crear as condicións necesarias, para favorecer a transición enerxética no Espazo Atlántico a través da posta en marcha de ecosistemas locais favorables, para o impulso dos recursos xeotérmicos locais.
Na fase final de avaliación tense en conta o apoio social do proxecto e por iso os Ourensáns poden votar pola candidatura da súa cidade no enlace dos premios de Enertic, enertic.org na sección enerticAwards 2018. O prazo de votación xa está aberto e termina o próximo 16 de Novembro.
O concelleiro de Promoción Económica, Jorge Pumar, convida a todos os ourensáns a votar polo proxecto GeoAtlantic como unha aposta de orgullo e de posta en valor internacional da nosa cidade, coa defensa dun proxecto que pretende fomentar o uso sustentable dos nosos recursos naturais en materia de enerxía e polo fomento da creación de emprego na nova economía baixa en emisións de carbono. Proxecto que nace coa pretensión de ser un referente a nivel do Espazo Europeo.

Tecnoloxía para a mellora da Eficiencia Enerxética
Todos os proxectos finalistas, incluído o ourensán GeoAtlantic, aparecerán na VII Guía de Referencia Smart Energy: “Tecnoloxía para a mellora da Eficiencia Enerxética” que será presentada na Cerimonia de Entrega dos EnerTIC Awards 2018. A Guía será presentada no Smart City Expo World Congress, evento líder mundial para cidades que ofrece un lugar de encontro único para os sectores de cidades intelixentes e unha plataforma innovadora para a acción urbana en todo o mundo.
Smart City Expo World Congress existe para darlle valor ás cidades e colectivizar a innovación urbana en todo o mundo. A través da promoción da innovación social, o establecemento de asociacións e a identificación de oportunidades de negocios, o evento está dedicado a crear un mellor futuro para as cidades e os seus cidadáns en todo o mundo. A data de celebración será o 14 de novembro.
A entrega de premios celebrarase o próximo 12 de decembro na Secretaría de Estado para o Avance Dixital, en Madrid.